Fruity Plum Heart

Saturday, June 18, 2011

yeeehaaa!!i'm back...:)

Assalamualaikum and selamat sejahtera semua...hai,da lame aku tak bukak blog aku ni...banyak giler dah ni sawang and labah-labah aku jumpa..ngehh3..hyperbola sungguh ayat ni..ok larh,mesti korang pelik nape aku da lame menghilangkan diri aku...tetibe je jadi invisible plak...
Actually aku sekarang ni dah keje kat Pizza Hut Delivery atau nme glamernye PHD kt setiawangsa...gaji ok lah,masyukkk jugak..hehehe...best gak lah aku ase keje situ..kurang-kurang aku dapat la pengalaman bekerja..position aku cuma cashier je,tapi overall best lah...member member sume beshh...
Adoiyaii..rindunye kat life lame aku sebagai seorang student...tapi insyaallah aku akan melanjutkan pengajian aku dalam chemical engineering honours in environment ta lame lagi...hopefully aku dapat lah cope kat universiti nanti...
Gambar???adoii,sorry ye korang,aku busy giler mase keje,so aku selalu tak sempat nak posing posing maut kat dalam store...hehehe...
K lah,nanti aku update lagi,aku masukkan gambar banyak banyak tau..hehehe..:)

Da BaCe LiKe La YeK :)

0 comments:

Post a Comment