Fruity Plum Heart

Thursday, July 7, 2011

berakhirnya sebuah kisah~~

  Erm,mane ye aku nak mulakan citer..ok la,act. aku dah lame nk share citer ni,tapi tak de masa nak taip..hehehehe..6/6/2011 bermula lah kisah aku..aku bawak diri ke kuala lumpur sebab nak cari keje,and aku dapat la keje kat Pizza Hut Delivery atau shortform nye PHD...hari first?sangat sangat takut aku rase..and staff first aku jumpe cume manager punita,maen,kak zura dengan abang zul(rider)...first impression aku,macam punita sorang je yang baik..tapi rupa rupa nye,semua ok je..hehehehe..kalau nak citer pasal short cashier,aku rase dekat 100 jugak aku kena bayar..huhuhu...macam macam hal!

  Sejujurnye,aku rase macam tak nak tinggalkan tempat keje aku tu..ye lah,member member dah ramai..tapi aku rapat ngan abang wan ngan abang zamrie..rider rider yang lain bukan aku tak rapat,tapi entah la..aku tak boleh masuk sangat ngan gurauan dorang kat aku...agak melampau jugak..sebab tu aku tak boleh nak gurau sangat ngan dorang...huhuhu...

  Semalam,berakhir la khidmat aku kat PHD Setiawangsa secara rasminye...yang tak patutnye,ade pulak dorang nak siram aku dengan sos masala...kurang asam...nasib baik aku sempat cabut lari dulu,kalau tak,ber"sos" la aku balik rumah..hahahahha...tapi sekarang sume tu dah jadi kenangan......boleh ke aku jumpe korang lagi????huhuhuhu

Da BaCe LiKe La YeK :)

0 comments:

Post a Comment